Tanrinin ulasamadigi her insana dokunmak isterdim, bir de termometre bulundurmak tabi.. Görüp etkilenmeden yasamak ne aci! 16-01-2016 / 10:00
Sabah yürüyüşleri... Kuvvetle muhtemel bir itikat içindeydi ruhum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder