13 Mayıs 2017 Cumartesi

Mayis yazi çalışması...



Merhabalar herkese...

Bu gece mayis ayi icin hazirladigim taslak metin üzerinde calismistim. Sabaha karsi ortaya cikan metinler sırasıyla... Mektup, öykü, deneme/anlati, şiir, fragman olunca, ben de bunlari disiplinler arasi bir teknik,yeni ve pek kullanilmaktan korkulan  yaklasimlardan biri olan Cut- Up tekniğini bu yazıda denemeye karar verdim.

Yazinin çoğu tamamlandi sayilir. Sadece kelimelerin duygu dengesini elimden geldigince bozmamaya calisiyorum.

Başlık da " Herkeslesmenin Asil Hiçliği" olacak gibi duruyor...

Ben  ise dün başlayan ve 3 gün sürecek olan "Trende Edebiyat, edebiyatta tren sempozyumun da olacağım.Doyurucu bildiriler cikabiliyor, - ki dünkü son oturum cok verimliydi- çıktı da...
Hepinize keyifli bir hafta sonu dilerim. 💜💬


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Cisim Problemi

  yeniden